Zwroty towaru

Jeśli zakupu dokonała firma - osoba prowadząca działalność gospodarczą, to nie jest ona konsumentem i nie przysługuje jej zwrot towaru bez podania przyczyn. W takim przypadku prosimy o kontakt e-mail lub telefoniczny dla wyjaśnienia przyczyny reklamacji lub chęci zwrotu. W szczególnych przypadkach będzie możliwy zwrot, po wypełnieniu druku reklamacji i udokumentowaniu jej przyczyn.

Jeśli kupujący jest konsumentem - co do zasady przysługuje mu prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (nie w siedzibie Sprzedawcy). Od umowy można odstąpić, składając nam oświadczenie np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@aristi.pl. Wzór oświadczenia można ściągnąć ze strony Sklepu.

Reklamacje

W razie wady produktu lub niezgodności z opisem, konieczne jest przesłanie wypełnionego druku reklamacji.

W razie niezgodności ilości - prosimy o udokumentowanie ilości np.zdjęciem w wysokiej rozdzielczości lub filmem z przeliczenia.

W razie niezgodności z opisem lub wady produktu, prosimy o opis w druku reklamacji oraz zwrot całej ilości towaru. Jeśli wada/niezgodność towaru wykryto zużywając 1 lub kilka sztuk z opakowania - to konieczny jest zwrot TAKŻE zużytych sztuk. Bez nich nie będzie możliwa ocena zasadności reklamacji. Po odbiorze zwrotu i uznaniu reklamacji, zostanie zwrócona pełna kwota jeśli zużyto tylko ilość konieczną do stwierdzenia charakteru i cech produktu. W razie zużycia większego niż koniecznego do stwierdzenia wady/niezgodności - prosimy o kontakt w celu ustalenia zwracanej wartości.

UWAGA - opakowanie jest częścią produktu!

To ważne zarówno przy zwrocie z powodu reklamacji jak i zwrocie konsumenckim (bez podania przyczyn).

Nie sprzedajemy pojedynczych sztuk produktu tylko pełne OPAKOWANIA. Nieuszkodzone pudełko/pakiet z etykietą jest nieodłączną częścią produktu, niezbędną do sprzedaży. NIE JEST to opakowanie transportowe, ale służy do PRZECHOWYWANIA produktu.

Przed wysyłką oryginalne opakowanie należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem w transporcie - dodatkowym kartonem, mocną folią itp. Dobrą praktyką jest uświadomienie sobie, CZY po zwrocie nasz Sklep może ten produkt w opakowaniu sprzedać ponownie jako NOWY.

Dlatego NIE PRZYJMUJEMY zwrotu uszkodzonych, pobrudzonych produktów, mniejszej ilości produktów niż sprzedana, w uszkodzonym lub nieoryginalnym opakowaniu. Na przykład opakowanie pogięte, zabrudzone, z dodatkowymi napisami, oklejone taśmą, z nieczytelną etykietą - nie będzie przyjęte, nawet jeśli zawartość jest w dobrym stanie.

Po odebraniu zwrotu od kuriera, przesyłka zostanie sprawdzona, jej stan udokumentowany fotograficznie i filmowo, a zawartość przeliczona (także długość rolki materiału). W razie niezgodności z wymogami (zawartość - stan i ilość, stan pudełka-pakietu), odpowiednia informacja i dokumentacja będzie wysłana do nabywcy a następnie towar zostanie zwrócony na jego koszt, bez zwrotu zapłaty.

Dodano produkt do Ulubionych
Product added to compare.

iqitcookielaw - module, put here your own cookie law text